ארונות אמבטיה וכלים סניטריים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו:

ארון מראה לאמבטיה

מראה מראה שעל הקיר - מי הארון היפה בכל העיר?

מה הדבר הראשון שאתם רואים כשאתם ממצחצחים שיניים בבוקר? ניחשתם נכון, את מראת האמבטיה. טוב נו, את עצמכם משתקפים מתוכה, אבל זה בעצם אותו הדבר. בקיצור איכות המראה, צורתה ועיצובה יהיו איתכם בכל בוקר, ומה שתראו שם ילווה אתכם בהמשך כל היום. לא תרצו שזה יהיה מושלם?

ארון ומראה תואמים

לכן, מובן שאחד הפריטים הכי חשובים בחדר האמבטיה זוהי המראה. בדרך כלל אנחנו לא יוצאים מהבית מבלי להעיף מבט קצר (או ארוך) בעצמנו. הסירוק, צחצוח השיניים וסתם כך ההתארגנות שלנו כוללת הבטה במראה. לכן בעת אשר אנחנו באים לתכנן את ארון האמבטיה שלנו חשוב מאוד שנייחד מקום של כבוד למראה. על פי רוב תהיה זו מראה חיצונית ולא מראה שממוקמת על דלת הארון מבפנים כפי שמקובל בארונות הבגדים בחדרי השינה. יש שישלבו את המראה על הקיר שמעל הכיור אך בכל מקרה כדאי מאוד להתאים מראה לארון כדי שכל המרכיבים ישתלבו אלו באלו. כדי לעשות לכם חיים קלים עיצבנו עבורכם בארונות פור יו את המראה המוקפד, המעוצב והמושלם של חדר האמבטיה שלנו.

איך לבחור ארון עם מראה?

כאשר אנחנו באים לבחור ארון מראה חשוב מאוד לבדוק מה יהיה הגובה של המראה. מראה שאינה ממוקמת בגובה הרצוי לא תהיה נוחה, ולעיתים אף לא תוכל להיות שימושית. מצד אחד חשוב לנו שהמראה לא תסבול מכתמי מים שיותזו עליו מהמקלחת או מהכיור הממוקם לידו אך מצד שני חשוב לנו שגם ילד שנכנס לאמבטיה יוכל לראות את עצמו, מסתרק, מצחצח שיניים וכדומה. מצד שלישי אנחנו רוצים מראה גבוהה שגם אנחנו המבוגרים נוכל לראות את עצמנו כך שרשימת הדרישות שלנו כוללת רשימה די ארוכה.

תמיד לקחת מידות מדויקות

לכן, כדי שאכן נהנה מהגשמתם של כל החלומות שלנו ושל כל המשאלות שלנו אנחנו חייבים לקחת מידות מדויקות בעת אשר אנחנו באים לתכנן את הארון שלנו. לבדוק היטב מה הם הצרכים שלנו ולהעריך איך וכמה אנחנו רוצים שהמראה שלנו תהיה. מובן שאנחנו צריכים לתת את הדעת על המיקום המדויק של המראה ורק על פי זה להמשיך בתכנון של הארון. ארון מראה לאמבטיה דורש תכנון מוקפד כדי שנהנה ממוצר שימושי ופרקטי.

אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ונשמח לעזור לכם להחליט על ארון מראה לאמבטיה המושלם בשבילכם או בחרו עכשיו מוצר שאתם אוהבים מהקטלוג!