ארונות אמבטיה וכלים סניטריים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו:

ברזי מים קרים

הברזים בבית הם חלק חשוב מאד מן התפעול התקין של הבית. כיום, אי אפשר להסתדר ללא מים זורמים בברזים – במטבח, בכיור האמבטיה, באמבטיה ובמקלחון, ובכיורים נוספים בבית. ישנם סוגים רבים של ברזים, וחשוב בחור את הברז המתאים, הן למבנה הכיור או המקלחת והן לטעם האישי של בני הבית. בחברת "ארונות פור יו ארונות אמבטיה" תוכלו למצוא מגוון רחב של ברזי מים קרים איכותיים, מעוצבים ויפהפיים.

חשיבות הברזים בבית

ברזים, כאמור, הם חלק חשוב מאד בכל בית. לכל הברזים תפקיד זהה: להעביר מים זורמים לשימושם של בני הבית. ישנם כיום הרבה מאד סוגים של ברזים. ישנם ברזים אשר מחוברים לקיר שמעל לכיור, וברזים שמחוברים לבסיס הכיור עצמו (ברז פרח). ישנם ברזים, שנפוצים בעיקר במטבחים, שנשלפים מבסיסם ומאפשרים שטיפה נוחה של כל הכיור. ישנם, כמובן, ברזי אמבטיה אשר מחוברים גם ל"דוש". גם הידיות של הברזים משתנות באופן משמעותי מברז לברז, הן מבחינת הצורה החיצונית של הידית והן מבחינת סוג ההפעלה של הידיות וכמות הידיות.

סוגי ברזי מים קרים

מרבית הברזים הסטנדרטיים היום מצוידים בידית אחת, אשר מווסתת את חום המים – כאשר מפנים את הידית ימינה, המים שיוצאים מהברז קרים יותר, וכאשר מפנים אותה שמאלה – המים חמים יותר. עם זאת, כיום במקומות רבים יותר ויותר חוזרים לברזים שהיו נפוצים בעבר – ידית אחת נפרדת למים חמים, וידית שניה המיועדת למים קרים. כאשר מעוניינים ליצור מים פושרים, יש להפעיל את שתי הידיות על מנת לערבב בין המים החמים לקרים. ברז מים קרים מגיע כידית מסתובבת או כידית הרמה, בהתאם לטעם האישי של הרוכשים ויוצר מראה אלגנטי וייחודי לברז עצמו, וגם לכיור או לאמבטיה שבהם הוא נמצא. ברזי מים קרים יהיו, כמובן, מסומנים בסימון מתאים, לרוב בסימון כחול, על מנת להבדיל בינו לבין ברז המים החמים. ניתן למצוא ברז מים חמים במגוון רחב של עיצובים.

ארונות פור יו

אתר ארונות פור יו הוא אתר אשר מציע לכם מגוון רחב של מוצרים לבית: רהיטים לבית, רהיטים לגן, מוצרים לחדר האמבטיה, מוצרי חשמל ועוד. אתר ארונות פור יו הוא אתר אשר מתמחה במתן שירות מצוין ללקוחות. באתר ארונות פור יו תוכלו ליהנות מתצוגה רחבה וברורה של המוצרים השונים, ומחוויית רכישה נוחה, זמינה ומהירה. חברת ארונות פור יו דואגת שכל המוצרים שבאתר יהיו זמינים באופן קבוע במלאי, על מנת שתוכלו ליהנות מזמני אספקה מהירים של כל המוצרים, תוך שירות מלא ומקצועי. הצוות של חברת ארונות פור יו ישמח לענות לכם על כל שאלה, באמצעות מוקד השירות הטלפוני של ארונות פור יו, בו יענו לכם נציגי מכירות מקצועיים ובעלי ניסיון, בצורה אדיבה ונעימה. אתר ארונות פור יו מציע לכם אמינות, מקצועיות ושירות נפלא בכל רכישה.

מחפשים ברזי מים קרים באיכות גבוהה? בואו לקנות אותו, רק באתר ארונות פור יו!