ארונות אמבטיה וכלים סניטריים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו:

ברז סוללה לאמבטיה

ברז סוללה לאמבטיה הוא ברז שיוצא ישירות מהקיר, בניגוד לברז פרח. ברז סוללה מיוצר גם לכיור המטבח וגם לאמבטיה בהבדל אחד. הברז של האמבטיה יהי מחובר למזלף ( מעין שפופרת טלפון ) על מנת לאפשר את פעולת הרחיצה שלשמה הוא מיועד. בברז סוללה לרוב תהיה ידית אחת שמווסתת את טמפרטורת המים לקור, חום או טמפרטורה נעימה- פושרת. בברזים ישנים ניתן לראות שתי ידיות עיגוליות למים חמים וקרים. שתי הבחרות הישראליות המובילות בתחום הן חמת ומגדל. חמת מייצרים את הברזים באשדוד ואילו מגדל מייבאים את הברזים מסין. ברזי חמת יקרים מעט יותר מברזי מגדל אך השירות של מגדל נחשב לטוב יותר.

אנו בארונות פור יו נשמח לסייע לכם לרכוש את הברז הטוב ביותר בשבילכם.

ברז סוללה לאמבטיהחדר האמבטיה בבית המודרני נחשב כחדר של ממש לכל דבר ועניין. הרבה השקעה של זמן וגם של כסף מושקעים בעיצוב של חדר האמבטיה. בעקבות מהפכת העיצוב של האמבטיה, אנו מוצאים שגם הברזים קבלו מקום חשוב מאוד כחלק עיקרי בכל חדר אמבטיה. קיימים היום מלבד ברז סוללה לאמבטיה, מגוון סגנונות ודגמים של ברזים שעשויים לבלבל כהוגן את הלקוח בבואו לרכוש את הברז שלו לאמבטיה.

בחירת הברז לאמבטיה הפכה להיות בחירה גורלית ממש. ההיצע הרב הקיים בשוק ובטווח מחירים נרחב כל כך גרמו לכך שהבחירה היא קשה ביותר. אין ספק שלברז באמבטיה תפקיד מאוד מרכזי ואולי אפילו הכי מרכזי. לכן יש לבחון היטב את האפשרויות השונות הקיימות בתחום הברזים המיועדים לאמבטיה ולבחור מתוך שימת לב את הברז הטוב והמתאים ביותר הן ביחס לצרכים האישיים של בני הבית והן ביחס לטיב הברז והאיכות שלו שיבוא לידי ביטוי בהמשך תוך כדי שימוש מתמיד בברז. במאמר זה נפרט מעט על הברז הפשוט והטוב, ברז סוללה לאמבטיה.

היתרונות של ברז סוללה לאמבטיה

ברז סוללה לאמבטיה זהו ברז שיוצא ישר מתוך הקיר שלא כמו ברז פרח. ברז מסוג זה שונה מברז הסוללה שבמטבח במזלף המחובר אליו. מזלף – זהו מעין שפופרת טלפון, 'טוש' בשפה המדוברת המשמשת אותנו לצורך רחצה. ברוב ברזי הסוללה נמצאת היום ידית פתיחה אחת המווסתת בין מים חמים לקרים כאשר ניתן לשלוט היטב על רמת הטמפרטורה של המים. למי שזוכר את הברזים שהיו לנו בעבר, מבין כנראה את המעלה הגדולה של הידית האחת שמאפשרת להשאיר את הידית במקום הנבחר כדי למצוא את הטמפרטורה המדויקת במהלך הרחצה. שלא כמו בברזים הישנים, שאם סגרת לרגע את הברז באמצע הרחצה, היית צריך שוב לכוון ולווסת את המים כדי להביא אותם לטמפרטורה הנכונה והמתאימה.

החברות המובילות כיום בתחום של ייצור הברזים הם חמת ומגדל. הברזים של חמת מיוצרים בארץ והברזים של מגדל מיובאים אלינו כמו הרבה דברים אחרים, מסין הרחוקה. מסיבה זו יהיו הברזים של חמת יקרים יותר לעומת אלו של מגדל אך מבחינת השירות ללקוח, מגדל טובים יותר. חשוב לשים לב בעת קניית הברז, כי מדובר אכן במוצר איכותי מבית טוב. ברז שהוא אינו איכותי לא יתפקד כפי שמצופה ממנו. לעיתים החורים שבמזלף נוטים להיסתם ובכך יורדת העוצמה של הזרם במים, ברז שהוא אינו איכותי גם ימהר להתקלף ולא ייראה מבריק ויפה כמצופה מברז.

אצלנו ארונות פור יו תוכלו למצוא את הברז הכי מתאים עבורכם. שמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר תוך עמידה בזמני האספקה ושימת לב מלאה לכל צרכי הלקוח עד לפרט האחרון.

צרו עמנו קשר ונשמח לצרף גם אתכם למעגל הלקוחות המרוצה שלנו.